۱۳۹۸ آذر ۲۸, پنجشنبه

تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستان شیخ مفید کرج؛ پرونده مدیر متخلف به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت ارسال شد

دیروز شنبه ۱۶ آذر، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز، از ارجاع پرونده مدیر دبیرستان شیخ مفید کرج به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت در پی تنبیه بدنی دانش آموزان این مدرسه خبر داد. مطابق ماده ۷۷ آیین نامه انضباطی مدارس، اعمال هر گونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است.


به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از تابناک، دیروز شنبه ۱۶ آذرماه ۱۳۹۸، امیر والی پور، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز، از ارجاع پرونده مدیر دبیرستان شیخ مفید کرج به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت خبر داد.

امیر والی پور ضمن بیان جزییات بیشتر در این خصوص گفت: ” بر اساس گزارشی که از دبیرستان شیخ مفید به دستمان رسیده، چند نفر از دانش آموزان توسط مدیر مدرسه تنبیه بدنی شده‌اند. در هماهنگی و بررسی‌های صورت گرفته با مسئول ارزیابی ناحیه ۴، پرونده این مدیر برای رسیدگی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت ارسال شد تا متناسب با جرم‌مجازات اعمال شود”.

وی در پاسخ به نوع مجازاتی که در چنین شرایطی در نظر گرفته می‌شود، افزود: “معمولا در این شرایط اجازه ادامه کار به متخلف داده نمی‌شود و احتمال تعلیق مدیر متخلف از کار وجود دارد”.
وی ادامه داد: “بخشنامه‌ای از اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه ارسال شده که ساز و کار رسیدگی به تخلفات تنبیه بدنی را مشخص می‌کند و طی بخشنامه‌ای ای به مدارس ابلاغ می‌شود. در این ساز و کار شیوه نظارت به گونه‌ای است که در کمترین زمان به هیات‌های بدوی ارسال و به تخلف رسیدگی می‌شود، در این زمینه همچنین برای مدیران و معلمان جلسات توجیهی برگزار می‌شود”.
لازم به ذکر است که مطابق ماده ۷۷ آیین نامه انضباطی مدارس، اعمال هر گونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضرب و جرح شکیلا منفرد زندانی سیاسی توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی

شکیلا منفرد، زندانی سیاسی، که دوران محکومیت خود را در زندان قرچک ورامین سپری می‌کند، توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی این زندان مورد ضرب و ش...