۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۸, چهارشنبه

مدیرکل منابع طبیعی گیلان: 600 جنگلبان کمبود داریم

محسن یوسف پور روز یکشنبه در حاشیه بررسی مشکلات منابع ملی در فرمانداری آستارا افزود: مطابق استاندارد برای هر 500 هکتار جنگل یک جنگلبان نیاز است اما برای حدود هر چهار هزار هکتار در استان، یک نیرو داریم.

وی اضافه کرد: از ظرفیت عوامل انتظامی، بسیج و محیط زیست برای حفاظت اراضی جنگلی استفاده می کنیم و در صورت اختصاص اعتبار، امکانات مورد نیز از جمله خودروهای استاندارد تامین خواهد شد.
وی بیان کرد: در صورت تامین اعتبار، اراضی جنگلی پایش الکترونیکی خواهد شد و کاداستر یا حدنگاری اراضی ملی با مستثنیات اشخاص جهت حفظ حقوق مردم و دولت، تثبیت مالکیت اراضی ملی و جانمایی اطلاعات مکانی و توصیفی در بانک اراضی اجرا می شود.
یوسف پور افزود: ظرف دو سال گذشته برای حراست جنگل ها در سطح دو هزار و 170 هکتار درختانی نظیر صنوبر کاشته شده و ادامه آن با مشارکت همیاران طبیعت و نیروهای منابع طبیعی در دستور کار است.
مدیرکل منابع طبیعی گیلان گفت: 19 طرح آبخیزداری در 9 شهرستان استان برای حفاظت خاک و مقابله با بلایای طبیعی نظیر سیل در دست اجراست.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 40 هزار هکتار اراضی ملی در غرب مرکز استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضرب و جرح شکیلا منفرد زندانی سیاسی توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی

شکیلا منفرد، زندانی سیاسی، که دوران محکومیت خود را در زندان قرچک ورامین سپری می‌کند، توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی این زندان مورد ضرب و ش...