۱۳۹۸ مهر ۲, سه‌شنبه

انتقال ۱۰۰ مدرسه کانکسی به مناطق عشایری صعب‌العبور خوزستا

رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان با اشاره به انتقال ۱۰۰ مدرسه کانکسی به مناطق عشایری صعب‌العبور استان، گفت: این کانکس‌ها در اختیار دانش‌آموزانی که در مدارس کپری، چادری یا زیر درخت درس می‌خوانند، قرار داده می‌شود.حمید قنبری در گفت وگوبا ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد:
با توجه به دستور سریع استاندار و تاکید و هماهنگی بین مدیر آموزش و پرورش خوزستان و مدیر سازمان نوسازی، توسعه  و تجهیز مدارس خوزستان تصمیم گرفته شد که بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و باتوجه به برچیده‌ شدن مدارس کانکسی در مناطق شهری، روسای ادارات آموزش و پرورش استان، کانکس‌های مازاد را در اختیار آموزش و پرورش عشایری استان قرار دهند.

وی افزود: این کانکس‌ها را در مناطق صعب العبور و در اختیار دانش آموزانی که سرپناهی ندارند و در مدارس کپری، چادری یا زیر درخت درس می خوانند، قرار می دهیم.
رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان ادامه داد: پیش بینی می‌شود ۲۰۰ کانکس مازاد وجود داشته باشد و برآورد ما این است که بتوانیم حداقل از ۱۰۰ کانکس برای دانش آموزان عشایری استفاده کنیم.
قنبری در پایان گفت: با توجه به دستور سریع استاندار، باید تا ۳۱ شهریور کانکس‌های مازاد را به مناطق عشایری انتقال دهیم. بخشی از هزینه نقل و انتقال کانکس‌ها را نیز مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تقبل کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضرب و جرح شکیلا منفرد زندانی سیاسی توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی

شکیلا منفرد، زندانی سیاسی، که دوران محکومیت خود را در زندان قرچک ورامین سپری می‌کند، توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی این زندان مورد ضرب و ش...