۱۳۹۷ اسفند ۱, چهارشنبه

معوقات مزدی کارگران کارخانه «متالوژی پودر ایران» در قزوین

خبرگزاری هرانا – کارگران شاغل در کارخانه «متالوژی پودر ایران» در استان قزوین از معوقات مزدی ۵ ماهه خود خبر داده و برای چندمین بار خواستار رسیدگی مسئولان و پرداخت مطالبات مزدی خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، کارگران کارخانه «متالوژی پودر ایران» در استان قزوین که در زمینه تولید قطعات و پودر آهن مشغول کارند، گفتند که دستمزد ۳ ماه آخر سال ۹۶ و آذر و دی ماه سال جاری آنها به تاخیر افتاده و عیدی و پاداش پایان سال ۹۶ را نیز دریافت نکرده‌اند”.
به گفته این کارگران، هرچند بار‌ها شرایط دشوار کاری آنها از رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی شده اما توجهی به تغییر شرایط آنها نشده است. موضوعی که به اعتقاد این افراد؛ ناشی از مهم نبودن این وضعیت برای کارفرما و مسئولان به حساب می‌آید.
طبق اظهارات کارگران این کارخانه؛ در حال حاضر وضعیت تولید و فروش محصولات این کارخانه خوب است ولی کارگران با چند ماه مزد معوقه، سهمی از رونق تولید کارخانه ندارند.
یکی از کارگران در ارتباط با وضعیت کنونی کارخانه متالوژی پودر ایران گفت: “اگرچه در ماه‌های نخستین سال جاری کمبود منابع مالی برای تهیه مواد اولیه تولیدی باعث شده بود، این شرکت دچار مشکلاتی در زمینه تولید شود اما تقریبا از نیمه دوم سال جاری بسیاری از خریداران قطعات صنعتی و غیرصنعتی به تولیدات داخلی روی آوردند و در این بین شرکت متالوژی پودر ایران نیز سفارش خوبی از خریداران دریافت کرد. که موجب شد کارگران در چند شیفت کاری مشغول کار شوند”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضرب و جرح شکیلا منفرد زندانی سیاسی توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی

شکیلا منفرد، زندانی سیاسی، که دوران محکومیت خود را در زندان قرچک ورامین سپری می‌کند، توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی این زندان مورد ضرب و ش...