۱۳۹۷ اسفند ۴, شنبه

عفو بین الملل درمورد دانشجوی زندانی آرش صادقی گفت: رفتارمقامات ایرانی بااو ظالمانه است

                                                                                                  
عفو بین الملل درمورد دانشجوی زندانی سیاسی آرش صادقی گفت: رفتار مقامات ایرانی بااو ظالمانه است
                                                       

فیلیپ لوتر مدیر تحقیقات شمال آفریقا و خاورمیانه عفوبین الملل گفت:
«رفتار مقامات ایران در مورد آرش صادقی نه تنها به طرز غیر قابل توصیفى ظالمانه است، بلکه از منظر حقوقی نوعى شکنجه محسوب می‌شود. از ابتدا تا امروز، هر قدم که مقامات زندان، دادستانی و سپاه پاسداران برداشته اند در جهت قطع یا ‌محدود کردن دسترسی آرش صادقی به خدمات درمانی حیاتى براى مقابله با سرطان بوده است.»
«مقامات ایرانى به طور عامدانه آرش صادقی را از مراقبت‌هاى پزشکى محروم کرده‌اند و به این ترتیب درد و عذاب او را افزایش داده و ظلم ناشى از حکم به غایت ناعادلانه او را دو چندان کرده‌اند.»عفو بین‌الملل از مقامات ایران می‌خواهد آرش صادقی را فورا و بدون قید شرط آزاد کنند. تا آن زمان، آن‌ها باید به حق حیات و محافظت وى در مقابل شکنجه احترام بگذارند و این مستلزم دریافت بهترین خدمات پزشکی در دسترس و پیروى کامل از توصیه‌های پزشکی است.
شایان ذکراست دانشجوی زندانی آرش صادقی بعلت ابتلا به سرطان بدخیم درشرایط بسیار خطرناکی در زندان گوهر دشت کرج بسر می برد درحالیکه باید هرچه سریعتر آزادشده وتحت درمان خاص قرارگیرد.
این شیوه جاری وجنایتکارانه حاکمان ایران است که زندانیان را درزندان تدریجا می کشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضرب و جرح شکیلا منفرد زندانی سیاسی توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی

شکیلا منفرد، زندانی سیاسی، که دوران محکومیت خود را در زندان قرچک ورامین سپری می‌کند، توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی این زندان مورد ضرب و ش...