۱۳۹۷ بهمن ۲۵, پنجشنبه

بازداشت سه شهروند توسط نیروهای امنیتی در سنقر

خبرگزاری هرانا – ساعاتی پیش سه شهروند اهل شهرستان سنقر در استان کرمانشاه به نامهای کیومرث واعظی، جبار حاجی مرادی و هادی باقری توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز پنج‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۷، کیومرث واعظی، جبار حاجی مرادی و هادی باقری، سه شهروند ساکن شهرستان سنقر توسط ماموران اطلاعات سپاه پاسداران کرمانشاه بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

یک منبع مطلع در خصوص بازداشت این شهروندان به گزارشگر هرانا گفت: “ساعاتی پیش ماموران سازمان اطلاعات سپاه کرمانشاه با ورود و تفتیش منازل جبار حاجی مرادی، کیومرث واعظی و هادی باقری، هر سه آنها را بازداشت کرده و کامپیوتر و گوشی‌های تلفن همراه آنها را نیز با خود بردند”.

تا لحظه تنظیم این گزارش هیچ اطلاع دقیقی در خصوص دلیل بازداشت این شهروندان در دست نیست.
لازم به ذکر است که کیومرث واعظی، از مسئولین ستاد حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در شهرستان سنقر، در دیماه سال جاری طی ابلاغیه‌ای برای روز ۱ بهمن‌ماه به دادگاه احضار شده بود. وی در تیرماه سال گذشته نیز بە ادارە اطلاعات سنقر احضار و ساعاتی بازجویی شده بود. همچنین پرونده دیگری برای وی و جبار حاجی مرادی در خصوص اتهامات “نشر اکاذیب” و “و توهین به مسئولان” در شهر سنندج تشکیل شده است.
شهرستان سنقر یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه در غرب ایران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضرب و جرح شکیلا منفرد زندانی سیاسی توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی

شکیلا منفرد، زندانی سیاسی، که دوران محکومیت خود را در زندان قرچک ورامین سپری می‌کند، توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی این زندان مورد ضرب و ش...