۱۳۹۹ خرداد ۲۹, پنجشنبه

کودک کار ۱۱ ساله به خاک سپرده شد


آرمین کودک کار ۱۱ ساله به خاک سپرده شد.
بعد از ۷ روز اجازه‌ انتقال پیکر بی جان آرمین ۱۱ ساله از سردخانه بیمارستان امام خمینی کرمانشاه به گورستان صادر شد و سرانجام ۲۳ خرداد پیکر او به خاک سپرده شد. آرمین کودک کار بود و از فقر و تنگدستی و پریشان‌‌حالی خودکشی کرد. در خانه‌‌ای که او زندگی می‌کرد، اصولاً غذا مفهومی نداشت.مسئول خانه ایرانی جمعیت امام علی در جعفرآباد کرمانشاه می‌گوید، در خانه‌ای که این کودکان روزگار می‌گذراندند نه تنها غذایی برای خوردن وجود نداشت بلکه حتی قاشق و بشقابی هم نبود که نشان دهد ممکن است گاهی کسانی که نام سرپرست یا مادر، پدر و مادر بزرگ این کودکان را برخود دارند برای آن‌ها لقمه‌ای برای رفع گرسنگی آماده کنند.در پی خودکشی این کودک یازده ساله با قرص متادون، جمعیت امام علی در کرمانشاه طی نامه رسمی به بهزیستی استان، خواهان تحقیق درباره علت‌ خودکشی آرمین شد.
پیکر آرمین کودک کار ۱۱ساله کرمانشاهی همزمان با روزجهانی منع کار کودکان در خاک آرام گرفت تا برای همیشه نمادی از ناآگاهی و غفلت جامعه و بی مسئولیتی کسانی شود که مسئول سرنوشت و سلامت و امنیت این کودکان هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضرب و جرح شکیلا منفرد زندانی سیاسی توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی

شکیلا منفرد، زندانی سیاسی، که دوران محکومیت خود را در زندان قرچک ورامین سپری می‌کند، توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی این زندان مورد ضرب و ش...