۱۳۹۷ بهمن ۲۳, سه‌شنبه

بازداشت چهار شهروند در سنندج، کامیاران و پاوه توسط نیروهای امنیتی

خبرگزاری هرانا – طی روزهای گذشته، چهار شهروند ساکن در شهرستان‌های سنندج، کامیاران و پاوە توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. از میان آنها یک شهروند بازداشت شده در کامیاران پس از ٢۴ ساعت آزاد شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، «محمد سلیمی» ۳۱ ساله فرزند جلال در بخش سیروان از توابع شهرستان سنندج از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد.

همزمان از شهرستان کامیاران هم گزارش شده است که طی روزهای گذشته دو شهروند از اهالی روستای نجف آباد از توابع بخش موچش بە نام‌های «صلاح رعنایی» و «حمید بهجتی» در دهستان گاورود به دلایل نامشخصی توسط نیروهای اداره اطلاعات این شهر بازداشت شدەاند.
براساس این گزارش، بازداشت محمد سلیمی به اتهام «همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام» و پس از ضرب و شتم بدون ارائەی برگەی قضایی صورت گرفته است.
حمید بهجتی پس از ٢۴ ساعت آزاد شده است اما از محل نگهداری صلاح رعنایی اطلاع دقیقی در دست نیست.
پیش از آن روز چهارشنبە ١٧ بهمن ماه هم نیروهای اداره اطلاعات شهرستان پاوه «آروین اقبالی» ٢٢ ساله فرزند هوشیار را در محل سکونتش با اتهاماتی مرتبط با یکی از احزاب کرد مخالف نظام بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضرب و جرح شکیلا منفرد زندانی سیاسی توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی

شکیلا منفرد، زندانی سیاسی، که دوران محکومیت خود را در زندان قرچک ورامین سپری می‌کند، توسط یکی از زندانیان جرائم عمومی این زندان مورد ضرب و ش...